Затвердженні нові форми реєстраційних документів для отримання електронного цифрового підпису
Переглядів: 2312
15.07.2014 - 10:55
Наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.06.2014 N50 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі - АЦСК ІДД):
- договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
- реєстраційна картка (для фізичної особи / фізичної особи - підприємця);
- реєстраційна картка (для юридичної особи);
- заяви на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заяви на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
- заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.
Також для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД || Міндоходів у реєстраційних документах необхідно вказувати контактний номер телефону та адресу електронної пошти.
Отже, з 16 червня поточного року для всіх клієнтів АЦСК ІДД || Міндоходів використання зазначених форм є обов’язковим.
Останні статті на сайті
- Переваги офіційного працевлаштування
- Як створити сприятливу атмосферу в колективі: поради керівникам
- Торгівля людьми під час війни: як не стати жертвою?
- Оподаткування ПДФО допомоги на лікування в Україні або за кордоном
- Чи подаються додатки до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств у разі відсутності операцій (показників) для їх заповнення?
- Представниками малого бізнесу Донеччини сплачено майже 294 млн грн єдиного податку
- Хто є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
- До уваги платників акцизного податку! Особливості заповнення декларації
- Порядок надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни
- Яка відповідальність передбачена за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи ФО?