Державна реєстрація права власності на новозбудований об’єкт
Переглядів: 3753
29.04.2014 - 08:00
Реєстраційна служба Артемівського МРУЮ повідомляє, що згідно діючого законодавства для реєстрації права власності на новозбудований об’єкт (завершений будівництвом об’єкт нерухомого майна , державна реєстрація права власності на який проводиться вперше) заявник подає такі документи:
- документ, що посвідчує особу власника/заявника та власника;
- документ про внесення плати за отримання витягу з ДРП (120 грн.);
- документ про сплату державного мита (119грн.);
- документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку;
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (декларація/сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації);
- технічний паспорт на новозбудований об’єкт;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.
В результаті проведення державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт заявнику видається свідоцтво та витяг про державну реєстрацію.
Останні статті на сайті
- Торгівля людьми під час війни: як не стати жертвою?
- Оподаткування ПДФО допомоги на лікування в Україні або за кордоном
- Чи подаються додатки до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств у разі відсутності операцій (показників) для їх заповнення?
- Представниками малого бізнесу Донеччини сплачено майже 294 млн грн єдиного податку
- Хто є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
- До уваги платників акцизного податку! Особливості заповнення декларації
- Порядок надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг особам з інвалідністю внаслідок війни
- Яка відповідальність передбачена за несвоєчасне подання податкової декларації про майновий стан і доходи ФО?
- Порядок підтвердження періодів роботи на підприємствах, розташованих на тимчасово окупованій території
- До уваги платників! Удосконалено сервіс розрахунків з бюджетом