Податкова служба активно сприяє відкритому обміну інформацією, включаючи звернення громадян. Це не тільки сприяє створенню прозорої інформаційної бази, а й надає платникам податків можливість висловлювати свої питання та виражати власні погляди. Звернення громадян віддзеркалюють суспільні цінності та допомагають податковій службі адаптувати свою стратегію до потреб суспільства, що є важливим фактором для забезпечення легітимності та довіри.
Протягом січня - лютого 2024 року податкова служба Донеччини отримала 61 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України “Про звернення громадян”. З них 26 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), а 35 звернень надійшло засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет.
Найбільше питань, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області, було щодо контрольно-перевірочної роботи, також багато було питань з реєстрації та обліку платників податків. Крім того, звертали й щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, з питань адміністрування окремих податків, та інших питань, що належать до компетенції органів ДПС.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області:
9 звернень вирішено позитивно;
42 звернень – заявникам надано відповідні роз’яснення;
3 звернення не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
7 звернень знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені ЗУ терміни.
Нагадуємо, на виконання статей 22, 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Податкова служба Донеччини нагадує корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a
Останні статті на сайті
- За яких умов актив визнається основними засобами?
- Податкова знижка за користування іпотечним житловим кредитом
- Декларація про майновий стан і доходи: термін подання та сплати податкових зобов’язань з ПДФО
- За яких умов ФОП (крім е-резидентів) можуть бути платниками ЄП першої – третьої груп?
- Щодо скасування самостійно нарахованих штрафних санкцій за результатами подання уточнюючих розрахунків
- Увага! Комунікаційна податкова платформа працює!
- Як здійснюється ФОП (крім е-резидентів) обрання або перехід на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників ЄП)?
- Чи необхідно подавати квартальну податкову декларацію про майновий стан і доходи новоствореній ФОП або ФОП, яка перейшла із/на спрощену систему оподаткування?
- Переваги офіційного працевлаштування
- Як створити сприятливу атмосферу в колективі: поради керівникам