Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо дистанційно – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Внесення змін до пенсійної справи може відбуватися на різних етапах пенсійного процесу і включає дії і процедури, фактично пов’язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміненою умовою отримання пенсії.
Для застрахованих осіб і пенсіонерів існують такі види обставин, про які слід повідомити орган Пенсійного фонду України:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
- зміна прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни).
Важливо!!! Про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.
Це передбачено Законом України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Пенсіонерам необхідно повідомляти органи Пенсійного фонду України про:
- вступ на/або звільнення з роботи;
- реєстрація або зняття з обліку як фізичної особи – підприємця;
- набуття, зміна чи припинення особливого статусу;
- зміна місця проживання (реєстрації);
- виїзд на постійне місце проживання за кордон.
Для внесення змін до пенсійної справи на вебпорталі е-послуг ПФУ необхідно:
- авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- у лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення»;
- у вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.
На вебпорталі можна подати наступні види заяв для внесення змін до пенсійної справи:
- про зміну способу виплати пенсії подається у разі переведення пенсійної виплати з пошти у банк або навпаки;
- про зміну виплатних реквізитів – у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання, якщо отримуєте пенсійні виплати через пошту;
про виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні; - про переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER – дозволяє отримати пенсійну виплату грошовим переказом без відкриття банківського рахунку;
- про зміну особистих даних пенсіонера – у разі зміни прізвища, ім`я, по батькові або паспортних даних.
Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше пенсійне забезпечення і стежте за актуальною інформацією на:
- фейсбук-сторінці https://www.facebook.com/dn.pfy,
- телеграм-каналі https://t.me/PensFond_dn
- ютуб-каналі https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn
Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Останні статті на сайті
- За яких умов ФОП (крім е-резидентів) можуть бути платниками ЄП першої – третьої груп?
- Щодо скасування самостійно нарахованих штрафних санкцій за результатами подання уточнюючих розрахунків
- Увага! Комунікаційна податкова платформа працює!
- Як здійснюється ФОП (крім е-резидентів) обрання або перехід на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників ЄП)?
- Чи необхідно подавати квартальну податкову декларацію про майновий стан і доходи новоствореній ФОП або ФОП, яка перейшла із/на спрощену систему оподаткування?
- Переваги офіційного працевлаштування
- Як створити сприятливу атмосферу в колективі: поради керівникам
- Торгівля людьми під час війни: як не стати жертвою?
- Оподаткування ПДФО допомоги на лікування в Україні або за кордоном
- Чи подаються додатки до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств у разі відсутності операцій (показників) для їх заповнення?