Як забезпечити всебічний розвиток учня, як сприяти формуванню соціально зрілої особистості випускників всіх ланок навчання, як створювати освітній простір, в якому прагнення до вдосконалення стане першочерговим завданням?
Такі питання були розглянуті 7 лютого 2012 року на засіданні спільної педагогічної ради освітнього округу №4 «Перспектива-ПЛЮС», темою якого була «Становлення соціально зрілої особистості випускника в акмеологічному просторі».
У роботі взяли участь представники всіх суб’єктів освітнього округу: завідуючі та методисти дитячих навчальних закладів №4, №18 та №56, керівники шкільних методичних об’єднань, вчителі.
Проблеми, що були порушені, невипадкові, оскільки відомо, що існує проблема набору до 10 класів, актуальними залишаються процеси адаптації і наступності в початковій та середній школі. Учасники відкрито висловлювали думки, працювали в групах, намагалися виробити єдині вимоги в умовах освітнього округу, що допоможуть вирішити поставлені питання.
Завдяки атмосфері співпраці, взаємодопомоги, порозуміння відбувся конструктивний діалог, вироблені дієві рішення.
Останні статті на сайті
- Які дії СГ, якщо був змінений кваліфікований електронний підпис касира для використання в ПРРО?
- Умови призначення пенсії за віком багатодітним матерям
- ПОРЯДОК ПРОХОДЖЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ МАЛОЛІТНІМИ, НЕПОВНОЛІТНІМИ АБО НЕДІЄЗДАТНИМИ ОСОБАМИ З ЧИСЛА ВПО
- За яких умов актив визнається основними засобами?
- Податкова знижка за користування іпотечним житловим кредитом
- Декларація про майновий стан і доходи: термін подання та сплати податкових зобов’язань з ПДФО
- За яких умов ФОП (крім е-резидентів) можуть бути платниками ЄП першої – третьої груп?
- Щодо скасування самостійно нарахованих штрафних санкцій за результатами подання уточнюючих розрахунків
- Увага! Комунікаційна податкова платформа працює!
- Як здійснюється ФОП (крім е-резидентів) обрання або перехід на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників ЄП)?