Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (надалі Управління) нагадує.
Призначення житлової субсидії з 01.10.2018 р. на опалювальний період 2018-2019 р.р. буде здійснюватися лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є:
- у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарст-ва є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі - особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді: у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, та/або вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування ;
- внутрішньо переміщені особи;
- особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;
- особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);
- особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають;
- особи, в складі сім’ї яких відбулися зміни;
- особи, які оформлюють житлову субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
- наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує
20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;
- зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа – членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщені(будинку), їх соціального статусу;
- зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
- особи, які в неопалювальний період користувалися пільгами.
Також нагадуємо, що отримати консультацію та відповіді на Ваші запитання Ви можете за адресою: вул. Б.Горбатова, 57, каб.10 або за теле-фонами гарячої лінії:
44 64 02, 099 713 39 80, 099 713 42 50.
Управлінням здійснюється прийом мешканців віддалених мікрорайонів згідно графіку.
Останні статті на сайті
- Як здійснюється ФОП (крім е-резидентів) обрання або перехід на спрощену систему оподаткування (перша-третя група платників ЄП)?
- Чи необхідно подавати квартальну податкову декларацію про майновий стан і доходи новоствореній ФОП або ФОП, яка перейшла із/на спрощену систему оподаткування?
- Переваги офіційного працевлаштування
- Як створити сприятливу атмосферу в колективі: поради керівникам
- Торгівля людьми під час війни: як не стати жертвою?
- Оподаткування ПДФО допомоги на лікування в Україні або за кордоном
- Чи подаються додатки до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств у разі відсутності операцій (показників) для їх заповнення?
- Представниками малого бізнесу Донеччини сплачено майже 294 млн грн єдиного податку
- Хто є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
- До уваги платників акцизного податку! Особливості заповнення декларації